روز آخر...

سلام
آره دیگه روز آخره . باید کوله بار خاطرات تلخ و شیرینمو بردارم و از این شهر و همه خاطراتش خداحافظی کنم و برم دیار خودمون .
دیگه تقریبا از همه دوستان و عزیزانی که اینجا باهاشون آشنا شدم خداحافظی کردم و هرکدومشون رفتند شهر خودشون. شاید دیگه هیچ وقت نبینمشون . همه همکلاسیهام ؛ همه دوستام... چقدر دلم برای همه شون تنگ میشه.
تو همه این دو سال به هر کی میرسیدی میگفت:کی درسمون تموم میشه که بریم و راحت شیم؟ اما روز آخر چقدر اشکها که نریختند.آخه تو این دنیا « هیچ چیز کامل نیست » ...
نمیدونم بیشتر خوشحالم یا ناراحت و دلتنگ.فقط میدونم که دلم گرفته. همیشه جدایی همین حسو به آدم میده . گذشته از این دو سالی رو میبینم که از عمرمون گذشت در حالی که میشد پربارتر باشه.
دیگه باید برم . دلم میخواد این روز آخری خیلی بیشتر بنویسم اما نمیشه .
از همه دوستانی که این مدت بهم سر زدن به خاطر همه لطفهاشون ممنونم و معذرت میخوام از اینکه نمیتونم برای تک تکشون پیغام بذارم .
از هکر۲۰۰۱ معذرت میخوام ولی باور کن هروقت خواستم صفحه تونو باز کنم با
error مواجه شدم.از من منهای یک ؛ راز آفرین ؛ قطره و همه دوستان دیگه ممنونم که تو غربت سرد اینجا تنهام نذاشتن.
اگه قسمت باشه امشب میرم مشهد.زیارت.قرار بود نونا هم بیاد.اما هیچ حالش خوب نیست... دیگه شاید کمتر بتونم به کاریز سر بزنم. برامون دعا کنید...

 

چیست این افسانه هستی خدایا چیست
پس چرا آگاهی از این قصه مارا نیست
صحبت از مهر و محبت چیست؟
جای آن در قلب ما خالی است؟
روزی انسان بنده ی عشق و محبت بود
جز ره مهر و وفا راهی نمی‌پیمود
چیست این افسانه ی هستی خدایا چیست؟
پس چرا آگاهی از این قصه ما را نیست؟
کس نمیداند کدامین روز می‌آید
کس نمی‌داند کدامین روز می‌میرد


 این شعر هم تکراریه اما چون خیلی دوستش دارم  باز مینویسم :


        چه میشد که مرزی نمی بود

                برای نثار محبت

                     و انسان کمال خدا بود

چه می شد که نبض شقایق

              طپش های هر قلب عاشق

                    و عشق آخرین حرف ما بود

       چرا نه...چرا نه؟

چه میشد که دست من و تو

               پل عشق و ایثار میشد

                             برایس تمامی دنیا

                                   و دنیا پر از شوق پروانه ها بود

                                                         و جنگل ره آورد گل دانه ها بود؟

           چرا نه...چرا نه؟

چه میشد که اندوه ما را

          شبی باد همراه میبرد

                  و فردا هوایی دگر داشت

                                   گل مهربانی به بر داشت؟

چه میشد که خواب گل سرخ

             به رویای ما رنگ میزد

                       و رویا همان زندگی بود؟

         چرا نه... چرا نه؟

و دل شیشه غصه بر سنگ میزد

چه میشد که انسان عاشق

             دلش بال پروانه ها بود

                      و با عشق می ماند

                                  و با عشق می خواند

چه میشد که انسان کمال خدا بود؟

         چرا نه... چرا نه؟...

چه میشد بلوغ ستاره

            فضای شب تیره ی زندگی را

                        پر از شعر خورشید می کرد؟

چه میشد فروغ سپیده

           کویر همه آرزوهای ما را

                      گلستانی از عشق و امید می کرد؟

چه میشد که هوهوی مرغ شباهنگ

            دل صخره و کوه را آب میکرد

                       و دریا حریم غم و غصه هاشو

                                 گذرگاهی از اشک مهتاب میکرد؟

           جرا نه ... چرا نه؟...

 

نظرات 8 + ارسال نظر
سلیمی چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:26 ب.ظ http://salimii.persianblog.com

سلام. قالب وبلاگ ساده و زیبایی دارید. لطفا راهنمایی فرمایید تا من هم از این قالب استفاده کنم. متشکرم

حمید پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:23 ق.ظ

سلام کاریز
از پیامت ممنونم می دونی اونجا که گفتی تند! باید بگم نه برای اونایی که همیشه می خندند! تنها دقیقه ای نخندیدن کافیه که اطرافیاش را به فکر فرو ببره!

امیدوارم مشهد اگه اومده باشی به تو خوش گذشته باشه .
راستش خصلت ماها اینه که تا چیزی را داریم قدرشو نمیدونیم همینکه یکی مثل زمونه پیدا میشه و اونو از ما می گیره تازه متوجه میشیم چی داشتیم . حکایت همکلاسیهای ما هم همینه به قول خودت همه ما آرزو داشتیم هر چه زودتر تمام بشه اما حالا.....
فعلا خداحافظ

راز آفرین پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:25 ب.ظ http://dost-dashtani.blogsky.com

سلام عزیز
خوبی ؟
مرسی از نظری که دادی
میتونی به این آدرس ایمیل بفرستی عزیز
raz.afarin@gmail.com
عزیز یک خبر خوش :-)
من دوری شما عزیزان رو نتونستم تهمل کنم به این خاطر میخوام به زودی بیام پیشتون اونم با ورژن جدید دوست - داشتنی
موفق باشی
----------------------------------------------------------------
یا حق

رضا از کلبه گیتار شنبه 11 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 04:23 ب.ظ http://kolbeyeguitar.tk

سلام کاریز جان امیدوارم که حالت خوب باشه شرمندم که دیر به دیر میام پیشت واقعیتش الانم شانسی راه داد آخه میدونی بلاگ اسکای فیلتر میشه شاید خودتم تا حالا فهمیده باشی پستایی رو که داده بودی و من نخونده بودمو
همه رو نیگا کردم و حاااااااالی کردم...خیلی خوشحالم که تو نت دوست خوبی مثل تو رو پیدا کردم.....و عرض کنم که منم تونستم آپ کنم پست جدیدم هم یکی دیگه از آهنگایی که ساختم هست شعرش مال مولاناس
خیلی دوس دارم که بازم قدم رنجه کنی بیای کلبه ما و آهنگمو گوش بدی و بازم مثل همیشه نظرتو هم بخونم
منتظرتم دوست خوبم....رضا....

خدائی دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:14 ق.ظ http://khodaeigroup.blogsky.com

سلام دوست عزیز
منتظر حضور گرمتان در وبلاگم میباشم
البته وبلاگی با مشخصات متفاوت در بلاگ اسکایی ها!
با تشکر
خدائی

حمید دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:21 ب.ظ

کجایی بابا ؟!!!!

راز آفرین دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 05:00 ب.ظ http://dost-dashtani.blogsky.com

سلام
کجایی ؟

راز آفرین پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:17 ق.ظ http://dost-dashtani.blogsky.com

سلام عزیز
خوبی ؟
اگه دعا های ما مورد قبول خداوند یکتا باشه برای همه کسانی که چه می خوان کنکور بدن چه اونایی که در بیمارستان
بستری شدن چه اونایی که به هر دلیل مشکلی دارند دعا میکنم
راستی منم میخوام کنکور کاردانی پیوسته در مرداد ۲۱ در تبریز بدم راستی یادت نره وقتی میخوای دعا کنی به همه دعا کن
خوب نمیدونم که چرا دلم گرفته :-( و دلم میخواهد که گریه کنم :-(
خوب بی خیال
مواظب خودت باش
به منم سر بزن
منتظر همیشگیت راز آفرین ( دوست - داشتنی )
----------------------------------------------------------------------یا حق
----------------------------------------------------------------------

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد